Monday, 26 September 2011

Alhamdulillah...

Saya selamat pulang dari menyempurnakan undangan kedai buku MPH Taman Universiti, Skudai, Johor.

Bagi penulis-penulis tersohor, undangan kecil sebegini mungkin tidak memberikan apa-apa erti tetapi buat seorang penulis baru seperti saya, ia amat BESAR maknanya.

Saya bukan sahaja berpeluang 'memperkenalkan' diri tetapi bertuah kerana dapat mengenali Kak Siti, DJ radio yang sangat sporting dan juga merupakan salah seorang penulis senior. Saya juga dapat berkenalan dengan dua orang penulis terkenal dari Alaf 21. Bagusnya mereka berdua sangat peramah dan tidak lokek berkongsi pengalaman dengan saya.

To both of you... we really had a good time, right?

Semasa di sana, saya rasa amat bersyukur kerana diizinkan membaca sedikit daripada petikan LCA. Wah, Miss Nadya bukan main mengkritik lagi. Tidak mengapa, beliau memang pengkritik nombor satu saya! Ya, sebenarnya saya tidak bersedia kerana malam sebelumnya beraya sakan!... (Itulah, kan mak dah pesan, raya sehari saja tapi kau nak jugak raya sebulan!)

Apa-apa pun, ribuan terima kasih kepada GISB dan team MPH Taman U terutamanya Cik Rohaiza kerana membuatkan kami tidak berasa kekurangan sepanjang  sesi tersebut berlangsung. Cuma, bahang cuaca pada hari itu benar-benar terasa sehingga ke hari ini. Malam semalam, saya menggigil macam nak demam pun ada. Mungkin juga salah satu faktor mengapa tidak ramai peminat novel yang datang ke khemah kami. Alhamdulillah, tetap bersyukur... .

Sedikit ole-ole dari Pesta Konvo UTM Skudai buat pelanggan Aku dan Kafe Buku;


DJ Kak Siti & Me



My 1st Book Reading Ever =)




Poster LCA sumbangan MPH... aww, tq!





Me-Mar-Kak Ani seronok berkongsi pengalaman


2 comments:

  1. Kenapa tak bagitau ada turun JB untuk book launching? I would have tried to be there...

    ReplyDelete
  2. Thank you uncle. Saja tak nak susahkan orang. Actually not a launching. Just promotion. =)

    ReplyDelete